ďťż
Strona początkowa UmińscyOtwarcie Moto Sezonu 2010 Domaąa-Valkov 14-15.Maj (Slowacja)Czy ktoś znalazł może 30.04.2010 telefon w Collegium Minus?XXII Zlot Motocykli i Weteranów - Szklarska Poręba 2010Zloty,spotkania,imprezy,rozpoczecia sezonu itp.2010 r.EYe Financial Challenger - VI edycja 2009/2010KONKURS EYe on Tax V edycja 2009/2010PLATINI- czyli co zmienia w pucharach od 2010 roku...Niedziela 06.05.2010 - "orszak pogrzebowy"Najważniejsze informacje o Średzkim Rozpoczęciu Sezonu 2010Otwarcie sezonu w Kościanie-10 kwietnia 2010
 

Umińscy

Pytanie dotyczące Absolutorium 2010: co kiedy i jak?:)

W zeszłym roku był tu taki ładny temat o całej tej imprezie, tymczasem u nas cisza.

Zatem może ktoś coś wie lub zacznijmy organizację powoli?


Zdaje się że na Wydziale widziałam kartkę że absolutorium dla stacjonarnego prawa jest 5 czerwca.

Wypadałoby jeszcze coś o balu absolutoryjnym się dowiedzieć, ponoć miało być spotkanie ze starostami...?
No właśnie, czerwiec tuż tuż, a tu sza... Ma ktoś jakieś informacje poza tymi wiszącymi w gablocie?
Z U-maila:

"Dnia 05 czerwca 2010r. o god.9.00 odbędzie się nasza uroczystość absolutoryjna (prawo dzienne).

1.Obowiązkowy koszt wzięcia udziału w absolutorium to 58 zł.
Cena (podstawowa) obejmuje:
- druk karty absolutoryjnej i zaproszeń,
- kwiaty dla absolwenta,
- wypożyczenie togi,
- płytę z filmem z uroczystości,
- udział fotografa (od 300 do 800 zdjęć - zależy od liczbności grupy) oraz płytę z wypalonymi zdjęciami z uroczystości (co ważne: żadne inne osoby, np. rodzice nie będą dopuszczani blisko podium w celu robienia zdjęć) (cena podstawowa 58 zł uwzględnia 8 zł za fotografa).
Płyta z filmem oraz płyta ze zdjęciami będą do odebrania ok. 15 lipca 2010r. osobiście przez każdego uczestnika w Biurze Samorządu.

2. Dla chętnych istnieje możliwość:
- kupna biretu - 20 zł (włącznie z frędzlem z datą i logiem UAMu)
- kupna samego frędzla - 7 zł (np. gdy ktoś posiada już biret z innej uroczystości i chce tylko wymienić frędzel).

3. Wpłata będzie jednoznaczna z deklaracją udziału w uroczystości i wpisaniem na listę uczestników (osoby niezapisne nie zostaną wpuszczone na aulę).

4. Wpłaty jednej z poniższych kwot (wedle wyboru):
a) 58 zł (tytuł wpłaty: cena podstawowa)
b) 78 zł (tytuł wpłaty: cena podstawowa plus biret)
c) 65 zł (tytuł wpłaty: cena podstawowa plus frędzel)
należy dokonać w terminie do 15 marca, w drodze w wyjątku do końca marca 2010r. (termin ostateczny) na podany poniżej mój numer rachunku.
Zebrane pieniądze przekażę następnie Samorządowi Studenckiemu, który zajmuje się organizacją absolutorium.

Tu starościna podaje dane do swojego konta

W tytule wpłaty proszę podać (w zależności od wybranej kwoty) jeden z wymienionych powyżej: a), b) albo c) tytułów wpłaty, imię nazwisko wpłacającego oraz adres e-mail (ważne!).
Po otrzymaniu każdej wpłaty będę przysyłała e-mailem wpłacającemu potwierdzenie otrzymania wpłaty - stąd podajcie koniecznie adres e-mail!

5. Po zamknięciu listy uczestników zostanie określona liczba zaproszeń dla gości przypadająca na jednego uczestnika - która w zależności od ilości uczestników będzie wynosić ok. 2- 4 zaproszeń na osobę.
Bez zaproszenia nie będzie można wejść na aulę.
Zaproszenia będę do odebrania u mnie - logistycznie ogarnę to w późniejszym terminie, gdy będzie już określona liczba zaproszeń

6. Informacje szczegółowe (np. dot. próby absolutoryjnej, sposoby wyczytywania poszczególnych absolwentów na uroczystości (np. z tytułem mgr.), zaproszeń na uroczystość dla wykładców itd.) zostaną przekazane w terminie późniejszym.

7. W razie pytań, odpowiedzi, wątpliwości proszę pisać na mój adres mailowy: banasz@o2.pl Bardzo ważne! proszę nie używać opcji "odpowiedz", bo wiadomość jest wysłana z poczty uamowskiej i do mnie nie dotrze. Mój numer telefonu: .................. Preferuje jednak maile i proszę nie piszcie smsów, bo odpisywanie 279 osobom na smsy może mnie zabić i zrujnować

8. Chyba nie muszę pisać, że aby wziąć udział w absolutorium trzeba być na V roku i kończyć studia (lista jest weryfikowana przez Dziekanat).

9. Uff, chyba wszystko. W razie czego piszcie maile:)

Pozdrawiam

Magda Banaszek
starosta"

EDIT: Ja, Doris, nie jestem starościną V roku, tylko wkleiłam informację którą otrzymałam na U-MAILA. W sprawie absolutorium pytania należy przesyłać do starościny, na pewno nie do mnie. Jej maila znajdziecie w swoim u-mailu.


oczywiscie absolutorium nie jest obowiazkowe?
Oczywiście

Udział w Absolutorium + biret za darmo dla starosty, jeżeli wpłaci za wszystkich ze swojego kierunku do dnia 15 marca. Jeżeli wpłaci w późniejszym terminie otrzyma biret za darmo.


Nagle stało się jasne po co jest starosta i jakie są z tego korzyści
To za rok bedziemy miec walke o ten stolek
Przeciez to jest niewykonalne, nie wiem czym sie tak podniecacie
Czy już może wiadomo ile tych zaproszeń na absolutrium dostaniemy?
I rozumiem też, że fotograf u którego byliśmy sam dostarcza zrobione zdjęcia dyplomowe?
zy jak jak nie ide na absolutorium to gdzie moge zakupic czapke i caly stroj?
a po co Ci wtedy?:)

poszukaj w necie "kepi", oni dostarczają z tego co wiem nam togi. może i birety, siedziba w Poznaniu na Grochowych Łąkach 5 (chyba).